niedziela, 7 lutego 2016

#2 "Pancerne serce" - Jo Nesbo

Po raz pierwszy sięgnęłam po książkę tego autora. Zachęcona opiniami i popularnością serii,a także moją ostatnią predyspozycją do kryminałów. Powieść mi się podobała, nie znudziła i z pewnością będę szukała więcej pozycji z przygodami detektywa Hole`a. Być może dlatego, że jestem początkującym czytelnikiem kryminałów nieco przytłoczył mnie fatalizm całej historii, połączonej, ze zbyt dużą ilością skomplikowanych charakterów. Podobało mi się, że autor szczegółowo poświęca uwagę i czas każdemu z bohaterów. Dzięki temu łatwiej było poznać ich styl i motywy działania. Jednak czy wszyscy, jak jeden mąż musieli być osobami po przejściach? Analiza ich problemów życiowych i przejść z przeszłości nieco mnie udręczyła. Wolę jednak, gdy główną rolę odgrywają dwa, może trzy charaktery.. A być może muszę się jeszcze w tym gatunku czytelniczo rozwinąć :-) Polecam i sama poszukam więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz