środa, 7 marca 2012

Kartka z dawna

Dawno nic nie pisałam ze swojego starego pamiętnika. Chyba dobrnęłam do wydarzeń, które najbardziej lubię i powaliły mnie po latach. Jakże ja się cieszę, że o tym napisałam! Dziś bym się o to nie podejrzewała...

20.02.1989r. poniedziałek
Dziś z rana dostałam dwie widokówki od tatusia z sanatorium, podał mi także swój adres takiej treści:
J.T.
Sanatorium "Prometeusz"
Żegiestów Zdrój 33-360
woj. Nowosądeckie

Od razu po otrzymaniu widokówek zaczęłam pisać list, ale sama nie wiem czy ma dobrą treść, ale w końcu co, ja też mogę pisać skryte listy bez żadnego pozwolenia!
 ***
Teraz z biologii przerabiamy temat: "Rozmnażanie się człowieka."
Według mnie i niektórych dziewcząt ten temat jest okropny!! Ponieważ wykrywa wszystkie tajemnice dziewcząt o ich dojrzewaniu i o innych sprawach skrytych. A także każą nam rysować takie rzeczy jak na przykład to:

komórka jajowa i plemnik. To jest nie do wytrzymania.

3 komentarze: