piątek, 9 listopada 2012

Upominkowy czas... Polecam Bloga !!!

Ostatnio mam okazję podglądać prace wspaniałych rękodzielniczek. Serce rośnie jak wiele z nas zajmuje się wszelkim dzirgactwem, klejeniem, szyciem i innymi czarami... Nie ma co ukrywać, że to dzięki portalom zawarłam w ostatnich dniach wiele wspaniałych znajomości i mam z kim wieczorem pogadać po babsku i na "temat". Różnorodność i wykonanie prac mnie powala, zazdroszczę, że tego wszystkiego nie potrafię. Zrozumiałam jednocześnie, że chyba czas najwyższy skupić się na jednej dziedzinie, która najlepiej mi wychodzi, a resztę zostawić innym.
Zbliżają się Mikołajki, Święta i Walentynki, czas gdzie upominek zawsze nas ucieszy choć zapieramy się zazwyczaj, że "nie, nie trzeba", "szkoda kasy", albo świadomie rezygnujemy ze wzajemnych niespodzianek. Dołączam do akcji promującej rękodzieło jako wartościowy prezent. Naprawdę jest w czym wybierać i każdego da się zadowolić.

Chciałabym wyróżnić i polecić blog, oraz piękne prace Pani Krasnalkowej, które z powodzeniem można u niej nabyć. Tej techniki nawet nie zamierzam się uczyć, więc u mnie nie da rady się nic wskórać :-) Jednocześnie dziękuję za wyróżnienie moich prac!

Blog Pani Krasnalkowej

Sami zobaczcie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz