środa, 25 czerwca 2014

Babskie notesy

Bałagan wkoło mnie, zapominalstwo i w ogóle, zmuszają mnie do porządków.. Oczywiście w najbliższym otoczeniu, nie przesadzajmy ;-) A tak na poważnie, zapominam o okazjach, urodzinach, imieninach itepy.. niewybaczalne! Nie używam elektronicznych dobrodziejstw przypominających, kalendarz na mojej poczcie e-mail olał mnie chyba po ostatniej aktualizacji, zapomniał o wszystkim. Został mega zeszyt zadaniowy zawierający przepisy, adresy, ważne daty, hasła.... do którego zaglądam jak jest już po.... Gdy otwarłam go kilka dni temu zasypał mnie stos karteluszek, z których tylko mogę się domyślać co oznaczają nabazgrane na nich informacje. Tak więc kolejna mobilizacja - zrobiłam notes specjalnie na adresy i ważne daty. .. tylko jeszcze pozostaje go zapisać. Drugi egzemplarz w zakładce odsprzedam, dla kogoś z podobnymi problemami, lub na piękny prezent ;-) zapraszam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz