wtorek, 8 listopada 2011

Kolejna strona...

Hmm.. wiem co moja mama dostała na imieniny 23 lata temu :-)

24.06.1988 piątek
Dzisiaj 24 czerwca, moja mama ma imieniny. Poszłam z koleżanką Iwoną do miasta, aby rozejrzeć się za prezentem dla mamy, kiedy w ostatniej chwili zobaczyłam w Cepelii na ladzie piękny mały bukiecik różowych róż. Poszłam i kupiłam. Ale zaraz przypomniał mi się pamiątkowy w Hotelu. Poszłam i znowu kupiłam piękną według mnie naklejkę. Naklejka ta była ładna bo przedstawiała sarnę z sarniątkiem. Iwona zaś kupiła niezbyt ładną naklejkę. Kiedy wróciliśmy do domu poszliśmy do Iwony na górę gdzie ona razem z siostrą będzie miała pokój. Kiedy znajdowaliśmy się już na górze ona pokazała mi swoją naklejkę, która przedstawiała Mapeciątka z niedzielnej wieczorynki. Potem poszliśmy do innego pokoju, w którym szukaliśmy pieczątek. Iwona znalazła dwie duże a ja jedną małą. ta moja przedstawiała zająca, a te dwie Iwony były ze słoniem i tygrysem. Bardzo się ucieszyłam bo właśnie ja bardzo lubię odbijać pieczątki.. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz