czwartek, 21 marca 2013

Wielkanocnie cz. II

Dziś mam podejrzanie spokojny i zorganizowany dzień. Może nie powinnam zapeszać bo jeszcze nie ma południa :-) Remont dobiega końca, kuchnia już działa i uczę się wszystkich sprzętów od początku. Ładnie teraz..
Świąt jakoś nie czuję, choć dużo w tym kierunku działam. Zajączek dla Marty prawie gotowy, może zapekluje szyneczkę, placek też już wiem jaki zrobię...
Marcia zaczyna klecić całe zdania, opowiada sobie historie, i śpiewa :-) zaczęła wciągać nas w swoje aranżowane zabawy. Od wczoraj gotuje w swoich garnkach różne rodzaje suchego makaronu, i raczy mnie makaronową kawą "cipu, cipu" w filiżankach. Słówek co raz więcej, z marszu:

jabłok - jabłko
jusio - lustro
sisik - nocnik
buki - krówki
wiebłok - wielbłąd
kułoki - żabki
uhuhy  - małpki
myche - pycha
butel - tunel
kojoj - kolor
dzikuje - dziękuję

Robótkowo nadal też Wielkanocnie, skończyłam czapeczkę na jajko Żyrafkę, i dziś wykończę czapeczkę Angry Birds. Z ciekawości zrobiłam też niciane jajo na wikolu, wyschło ładnie, wycięłam, ale nie mam co do środka włożyć, coś wymyślę i zawieszę :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz